A szervezet szerint a koronavírus-járvány miatti bezárások nyomán világszerte többmillió felhasználó kezdte el felfedezni a brit látványosságok sokszínűségét egyebek között az intézmények honlapjai, virtuális tárlatvezetései és webkamerái révén. A londoni British Museum honlapjának látogatószáma megkétszereződött az elmúlt két és fél hétben, míg a National Gallery virtuális tárlatvezetéseket kínáló oldalainak látogatottsága a múlt héthez képest csaknem 800 százalékkal növekedett. A Victoria and Albert Museum blogjának látogatószáma 147 százalékkal emelkedik hétről hétre. A Science Museum virtuális játékszekciója iránti érdeklődés pedig megháromszorozódott. Nagy-Britannia leghíresebb székesegyházai – a durhamitől kezdve a canterbury-i katedrálisig – az interneten közvetítik a miséiket, amelyek szintén rengeteg érdeklődőt vonzanak. Nem utolsó sorban pedig az állatkertek lakóinak mindennapjaiba bepillantást engedő webkamerák népszerűsége is megugrott.

Nyitókép: A British Museum virtuális „sétájának” részlete