Az elmúlt időszakban rengeteg változáson átesett zenekarról a két alapítótag, Yorgos Goletsas és Dimitris Topuzidis szerencsére sosem mondott le, így részben az ő kitartásuknak, részben pedig az új zenekartagok (Gyányi Marcell, Klausz Ádám és Csernovszky Márk) profizmusának köszönhetően született meg az Arcadia című új Deep Glaze-lemez, aminek központi témája az elvágyódás, a természetben megélt nyugalom, de megtalálható benne egyfajta elemi/gyermeki öröm is. Ahogy Yorgos fogalmaz:
„Egy olyan édeni hely megtalálásáról szól, ahol lelki békében megoszthatod valakivel a legtisztább énedet. Ez a »hely« így csak képzelet szülte helyszín, így lép be közben egy melankolikus vonal az elvágyódással. Az erős érzelmi stádiumok teljesen más dimenzióba tudják helyezni a körülöttünk zajló világot, ilyen például az ún. rózsaszín köd is. Arcadia egy paradicsom, ahova szeretne megérkezni az ember, de valójában csak egy idealizált álom, ábrándként kap értelmet a dalok szövegvilágában. Talán olyan formában nem is létezik, ahogy azt elképzeljük.”
A Lalala (The Afternoon) egy pörgősebb, kevésbé melankolikus kivonata ennek az érzésnek, ami zakatoló tempója miatt is kifejezetten energikus, és nagyon ügyesen balanszíroz a pszichedelikus rock és a popzene határmezsgyéjén. A Lazin Damján rendezésében, Almási Bence és Füredi Marci operatőri munkájával készült kisfilm pedig ezt a dinamikát követi, és fűszerezi meg egy kissé elrugaszkodott történettel. Eszerint a főszereplőt (őt Suzanne Ranovich alakítja) furcsa hallucinációk gyötrik, amiknek forrását különféle helyeken keresi − így a forgatás is számos helyszínt bejárt Budakalásztól a Népszigeten keresztül a VIII. kerületig.
„Volt egy effekt, ami nagyon tetszett, és fel akartam használni valamihez. Amikor Yorgos először megmutatta a zenét, egyből összekapcsolódott a kettő. A szám közepén lévő kiállás nekem olyan, mint egy folyó, és az effektnek is van egy ilyen hangulata” − mondta el a klip rendezője.