„A plakátok eleinte csak illusztrációként szolgáltak egy-egy érdekes cikkhez. A megjelenést követően sok pozitív visszajelzést kaptunk az olvasóktól, akik szinte rögtön azzal a kérdéssel fordultak hozzám, hogy hol tudják megvenni az adott plakátot. Akkor ezt az igényt még nem tudtuk kielégíteni, de most már nincs akadálya annak, hogy bárki beszerezhesse a neki tetsző példányt” – mesélte Bárdos László grafikus, a plakátok tervezője, a magazin alapítója.
A most induló kampány részeként a plakátokat bemutató „nagykövetekkel” is megismerkedhet a közönség. Egy-egy választott plakátot mutatnak be Budapest utcáin: Tomcsányi Dóri például a Semmelweis Klinikák metróállomás közelében pózol az M3-as metró plakátjával, Trellay Leventét és a „Magyar kemping” nyomatot pedig autentikus helyszínen, a zugligeti Niche Camping idilli környezetében láthatjuk.
Bagi László számára nem is volt kérdés, melyik plakátot választja. „Annak ellenére van sok emlékem a Wichmannról, hogy nem tartozott kifejezetten a törzshelyeim közé” – mondta az újságíró, várostörténész.