Szintén a versenyprogramban szerepelt a nápolyi rendező, Paolo Sorrentino munkája, a Le Consequenze dell'Amore (A szerelem következményei). A direktor második filmjének főhőse egy olyan ember, aki remeteként él titkával elvonulva egy szállodában.
A második nap másik nagy eseménye az volt, hogy megérkezett a Croisette-re a Trója. Az Íliász hollywoodi verzióját versenyen kívül vetítették. Ez a film adta meg a lehetőséget a német rendezőnek, Wolfgang Petersennek és Brad Pittnek, hogy először lépjenek Cannes vörös szőnyegére.
Megnyitott az Un Certein Regard (Egy bizonyos tekintet) szekció is: itt elsőként Léa Fazer Bienvenue en Suisse (Isten hozott Svájcban) című művét vetítették. A film - amely valódi jellemkomikumot ábrázol: Denis Podalydčs megpróbál hozzájutni nagybátyái busás örökségéhez - a rendező első munkája.
(www.festival-cannes.fr)