A televízió kamerái véletlenül megörökítik, amint egy utcai lövöldözésben öt bűnöző látványosan megszégyeníti a rendőrség erőit, és a törvény őreinek tekintélye komoly csorbát szenved. Amikor a bűnözők rejtekhelyét felfedezik, heves tűzharc veszi kezdetét a többemeletes lakóépületet elárasztó rohamrendőrök és a bűnözők között.
A tűzvonalban küzdő felügyelőnek eközben egyre többször gyűlik meg a baja egy rendőrtiszttel, aki a médiát használja eszközül a rendőrség jóhírének visszaállítására, olyanformán, hogy emberei sisakjára erősített kamerákon keresztül élő adásban közvetítteti az eseményeket. Eközben azonban a bűnözők is megtalálják a módját, hogy a maguk üzeneteit eljuttassák a nyilvánossághoz, amelyek egész más fényben tüntetik fel a történteket, mint a rendőrség verziója.
Ha ismerős a történet, az nem véletlen, Johnny To kiváló Adásunkat megszakítjuk című mozijáról beszélünk, mely a Hollywood Reporter jelentése szerint zöld utat kapott a Paramount Vantage-ről. A stúdió a remake rendezői székében a hullámvasútszerű karrierrel büszkélkedő (?) Joel Schumacher látná legszívesebben, aki a félresikerült Operaház fantomja után A 23-as számmal megint megmutatta, hogy azért ha nagyon összekapja magát, még képes egy aránylag tisztességes darabot összerakni.
A rendezőtől legközelebb egy kisköltségvetésű mozit láthatunk. A Dave Kajganich forgatókönyvéből forgott Town Creek két testvér okkult játszadozásairól szól. A kísérletezgetésekből természetesen semmi jó nem sül ki, a fiatalemberek saját csapdájukba esnek. Arra viszont még mindig nem tudjuk a választ, hogy Schumacher mikor szánja rá magát, hogy visszatérjen az emberi psziché vizsgálatához és Daniel Keyes műve alapján vászonra ültesse a már nagyon-nagyon régóta beígért Billy Milligan életét (The Crowded Room).