Már elképzelni is izgalmas, mekkora fegyverténye volt a mozinak anno, hogy a vásznon látottakat még egy, a zenekari árokban megbújó teljes nagyzenekar játéka is fokozta. Ennek hangulatát és erejét kutatja és próbálja újjáteremteni Ana-Isabel Ordonez filmművész és művészetkutató a Shades of Jazz on Noir című projektjével.
A témával foglalkozó dokumentumfilmje a '40-es, '50-es évek virágzó Hollywoodjának film noir-ját választja vizuális kiindulópontnak, párhuzamba állítva a mai kortárs zenével. Bepillantást nyerhetünk a két műfaj mélységeibe és sötét, de ugyanakkor humoros világukba. Az élőben megszólaló, sőt, részben a helyszínen is születő zene és a film noir műfaja ugyanis félelmetesen rímelnek egymásra - párhuzamba állítva meglehetősen sokkoló erejűek is tudnak lenni.
Az előadás - mindig helyi zenészekkel kiegészülve - számos európai fesztivált is megjárt, Amerikában is turnézott, New Yorkban pedig számos alkalommal szerepelt. A némafilm zenéjét élőben a Campy Dogg Mangles zenekar játssza Dely Dáviddal, Jeszenszky Istvánnal és Oláh Tzumó Árpáddal kiegészülve.