A Kaméleon főhőse a harmincas éveiben járó Gábor, aki azt csinálja, amiben a legjobb: hazudik. A jóképű férfi magányos, csúnyácska nőket hálóz be, elhalmozza őket bókokkal, ígéretekkel, egy boldog élet illúziójával, majd pár hét múlva távozik a megtakarított pénzükkel. Az üzlet jól megy, Gábor és barátja, Tibi felderítik, mire vágynak a nők, és teljesítik minden álmukat - egy ideig. Gábor azonban unatkozni kezd, elege van a középszerű, butácska nőkből, valódi kihívásra vágyik. Megismeri Hannát, a gazdag és híres balerinát, majd elhatározza, hogy magába bolondítja a lányt. Hanna azonban nem dől be az olcsó bókoknak, és Gábor rájön, hogy nála egészen más stratégiára van szükség.
A történet megszületését számos megtörtént eset is inspirálta: mint arról a rendezőnő tavaly májusban a filmhu-nak mesélt, a Csak szex és más semmi után sokan a nők harcos megmentőjeként tekintettek rá, aminek eredményeképp temérdek olyan emailt kapott, amelyben szélhámos férfiak áldozatául esett nők mesélték el történetüket. Ugyan ezek közül egyiket sem használták fel a produkcióban, ám óriási motivációs erőt jelentettek ahhoz, hogy egyáltalán belevágjanak egy olyan moziba, amely egy kényszeres hazudozóról szólna.
A Kaméleont nemcsak rendezőként, hanem Divinyi Rékával forgatókönyvíróként is jegyző Goda Krisztina Nagy Ervinre, Hámori Gabriellára, Trill Zsoltra, Csányi Sándorra, Kulka Jánosra, valamint László Zsoltra osztotta a főbb szerepeket.
A 350-400 millió forintból készülő thriller operatőre Gulyás Buda (Szabadság, Szerelem, Csak szex és más semmi) és Babos Tamás (Nyugalom, Magyar szépség), vágója A nyomozó Arany Olló-díjas vágója, Kovács Zoltán.