A Mobile postcard októberben debütált Cannes-ban, a MIPCOM idei programjában. Azóta már 11 nemzetközi fesztiválmeghívása van (eddig olasz, francia, macedón, kanadai, német, román és spanyol fesztiválokon szerepelt, decemberben pedig argentin, szlovén és kanadai vetítésekre utazik).
Vadócz Péter azonban egyéb sikerekkel is büszkélkedhet, korábbi kísérleti rövidfilmje, a Colorful EU ugyanis elérte 100. nemzetközi fesztiválszereplését. Az elmúlt két évben ez az alkotás 28 országban járt Kubától Indiáig, Hollywoodtól az Európa Parlamenten át Cannes-ig.
Emellett angol, francia és olasz tévécsatornák vagy éppen a német Deutsche Welle is műsorára tűzte, ezenkívül az EU fennállásának 50. évfordulója alkalmából 2007-ben a Colorful EU volt az Európai Unió hivatalos szpotja is.
Tíz elnyert díja között megtalálható a berlini "Prix Europa" fesztivál legjobb szpotnak járó elismerése vagy a tavalyi cannes-i MIPCOM kategóriadíja, a hazaiak közül pedig az ARC egyperces filmek különdíja és a Nokia fesztivál fődíja is. A film legutóbbi elismerése a svájci Oneminute fesztivál legjobb kísérleti filmnek járó díja volt.
A sikeres fesztiválszereplések és díjak rangját emeli, hogy a Colorful EU alacsony költségvetésű rövidfilm, mely állami támogatás nélkül készült, és ugyancsak magánúton történik fesztiváloztatása is. Ennek ellenére sok esetben egyedüli magyar alkotásként képviselte hazánkat a különböző fesztiválok versenyprogramjaiban.