(MTI) - A Daily Mirror egy erre szakosodott filmfigyelő szolgálat segítségével most csokorba szedte azokat a rendszeresen visszatérő filmelemeket, amelyek Hollywood álomvilágában mindennaposak, a való életben azonban soha nem fordulnak elő.
A brit bulvárlap lehetetlenségi listájának első helyén szerepel, hogy a filmhős mindig talál parkolóhelyet pontosan az általa felkeresett épület bejárata előtt, de legmesszebb az utca másik oldalán.
Taxiutazás végén az utas, bele sem nézve pénztárcájába, mindig éppen a megfelelő összeget rántja elő, a tévéhíradókban pedig pontosan akkor kezdik a főhősről szóló hír beolvasását, amikor az bekapcsolja a tévét.
Bármilyen ajtózárat mindig másodpercek alatt ki lehet nyitni hitelkártyával, de akár egy gemkapoccsal is - kivéve akkor, ha a ház lángokban áll, és bent van egy gyerek.
Minden pokolgép fel van szerelve elektronikus kijelzővel, amely rikító vörös számokkal értesíti a filmhőst a bomba robbanásának pontos pillanatáról.
A rúzs soha nem törlődik le, még könnyűbúvárkodás alatt sem, az Eiffel-torony pedig minden egyes párizsi épület minden ablakából jól látható.
A rendőrtisztet természetesen nyugállományba vonulásának napján éri halálos lövés, főleg akkor, ha családja a nyugdíj örömére partit rendezett számára. A még aktív - és élő - detektívek kizárólag azután tudják megoldani az adott bűnügyet, hogy valamiért felfüggesztik őket.
A magányos harcművész egyedül száll szembe egyszerre rátámadó megannyi ellenfelével, ám azok - jóllehet fenyegetően ugrálnak körülötte - szépen, türelmesen megvárják, hogy a hős egyenként lekaszabolja az éppen soros bandatagot.
Ha a magányos harcos egyedül tüzel húsz ellenfelére, sokkal nagyobb az esély arra, hogy mind a húszat kiirtja, mint arra, hogy az egyszerre tüzelő húsz ellenfél őt kaszabolja le - ezt hívják Stallone-törvénynek.
Az autók természetesen egyetlen pisztolygolyótól azonnal felrobbannak, futballpályányi terület lángba borításához rendszerint egyetlen gyufaszál elegendő, és minden rendőrségi vizsgálat elengedhetetlen eleme egy sztriptízbár legalább egyszeri felkeresése.
A háborús filmek csatáit mindig mindenki túléli, csak az nem, aki előzőleg megmutatta egy bajtársának kedvese fotóját.
Mindenki le tud szállni egy Boeing 747-es óriásgéppel, ha van valaki az irányítótoronyban, aki el tudja magyarázni, hogy ezt hogyan kell csinálni. A filmek világában mindig éppen kéznél van egy láncfűrész, ha éppen erre van szükség, és minden hangszeren - főleg a fúvósokon - lehet úgy is játszani, hogy az ember egyetlen ujját sem mozdítja meg.
Az elhaladó kamion mindig dudál egyet, a prostituáltak pedig - legalábbis Hollywood világában - mindig úgy néznek ki, mint Julia Roberts vagy Jamie Lee Curtis, elegáns lakásban laknak és a strici fogalmát hírből sem ismerik...