Online szakmai díj a Zsolnay Kulturális Negyednek

Film

 
Az idei év legjobbjának a Zsolnay Kulturális Negyed profilját (facebook.com/zsolanynegyed) választották a szakemberek. Az értékelés során figyelembe vették a bejegyzések minőségét, sokszínűségét, a dizájnt, az aktivitást, a kommunikáció tervezettségét, és hogy a vállalt üzleti elképzelések mennyire tükröződtek az oldalon.

A Golden Like-díj Pécs számára azért különösen értékes, mert a top 10-ben olyan 15-80 ezer Facebook rajongóval rendelkező nemzetközi óriásmárkákat, hazai oldalakat előzött meg a Zsolnay Kulturális Negyed, mint a Tesco, az Avon, a Tic-Tac, a Cinema City, az MKB Veszprém KC, az F1 Ferrari Hírek, a Pólóműhely és a Söriverzum.

A második helyet a Pólóműhely, a harmadikat a Cinema City szerezte meg. A legtöbb szavazatot kapó közönségdíjas Facebook megjelenés pedig a Fehérvár Retró szórakozóhely oldala lett.

A Zsolnay Örökségkezelő Nonprofit Kft. Kommunikációs Divíziója fél éven belül a második országos online szakmai elismerést hozta el Pécsnek. 2011 decemberében a Magyar Marketing Szövetség versenyén a Kodály Központ weboldala lett Az év honlapja a kultúra kategóriában.