A Hong Kong-i Pang ikrek akkor váltak igazán ismertté, amikor az Ázsiából érkező, természetfelettivel összekacsintó horrorláz megcsapta a rémisztgetésben kissé elfáradt európai és amerikai filmkészítőket. Igazából A szem című produkcióval befutott páros mégsem ezzel a filmmel csillogtatta meg először különböző technikai munkákon (úgy mint vágás: Danny Pang és színezés: Oxide Pang) csiszolódott tehetségét, hanem az 1999-es Veszedelmes Bangkok (Dangerous Bangkok) című produkción, amely ékesen bizonyítja azt, hogy a Thaiföldről érkezett (Pangék ugyanis időközben elhagyták Kínát és Bangkokba tették át székhelyüket) rendezők igen sokszor a gengsztermozik felől érkeznek a horrorhoz.
A süketnéma bérgyilkos és partnere történetét elmesélő Veszedelmes Bangkok hamarosan újra forog. Az ikrek engedtek Hollywood csábításának és beleegyeztek, hogy nagyobb költségvetésből, még látványosabban ismét nekiveselkednek a témának. A Cannes-ban tett kijelentésük szerint, hogy azért ne ásítozzanak annyira a forgatás alatt, belecsempésznek pár új elemet a remake-be, melyben dél-koreai, thaiföldi színészek mellett a karmesteri pálcát Nicolas Cage lengeti. Sőt, az ártatlanszemű színésznek arra is lehetősége lesz, hogy elrebegjen pár mondatot a produkcióban, ugyanis, jelentette ki Danny Pang, a főszereplő a hollywoodi változatban nem lesz süket-néma.
Pangék egyébként újra robbantanak (pár melléfogás után, lásd például a Szem 10), hiszen hamarosan érkezik az előzetese alapján fantasztikusan kinéző Re-cycle és az elmúlt években a televízióban vitézkedő Penelope Ann Miller, valamint szintén a kisképernyők világából érkezett Dylan McDermott főszereplésével készült Hírnökök (The Messengers).