Továbbra is keresi a Hagyományok Háza a Szívvel-lélekkel kampány logóját

Zene

A Hagyományok Háza Baráti Köre Egyesület a népi kultúra 21. században élő formáinak népszerűsítését célzó kampányt indít. Ennek szignáljára, logójára és szlogenjére írtak ki pályázatot, amelynek beadási határideje március 10-én lejárt, és amelyre 42 pályázó 74 pályaművet küldött be.
 

A  zsűri a "Hagyomány. Éld bele magad!" szlogent találta a legjobbnak, amelyért a győztes 50 ezer forint díjazásban részesül. A szignálok közül 20 ezer forinttal jutalmazták a legjobbnak ítélt művet, de ebben a kategóriában győztest nem hirdettek. 
    
A logópályázatra érkezett munkák között az elbírálók nem találtak megfelelőt, ezért március 25-i határidővel új pályázatot írtak ki. A pályaműveket a hhbk@hagyomanyokhaza.hu címre várják. A győztes pályamű bruttó 80 ezer forint díjazásban részesül ? fűzte hozzá a sajtóreferens.
    
Az újra kiírt pályázaton belföldi vagy határon túli magánszemélyek vehetnek részt, egy induló legfeljebb három munkával jelentkezhet.
    
Előnyt élveznek azok a pályázók, akiknek alkotásaiból egyértelműen látszik a kapcsolat a magyar népi hagyományokkal, ám mindezt a mai kor szellemiségének megfelelően mutatják meg.