A Könyvheti újdonságok között szerepel Robert Phipps Beszélő testek című kötete, amely segédeszköz lehet mindazok számára, akik szeretnének hatékonyan és eredményesen kommunikálni, illetve akik szeretnék megérteni a szavak mögött, a testbeszéd apró jeleiben elbújó lényeget, biztosítva ezzel a megértés magasabb szintjét. ?Tudja, milyen arccal olvassa most ezt a szöveget? És azt, hogy milyen testtartással ül vagy áll éppen? Tisztában van vele, mi vagy ki van ott maga mellett? Valószínűleg nem ? egészen addig, amíg rá nem kérdeztem, és bele nem gondolt, vagy körül nem nézett. A legtöbb ember megfeledkezik arról, hogy mit tesz éppen a testével? ? fogalmaz a szerző. A könyv valódi segédlet, amelyet bármikor fellapozva gondolataink, mondataink jobb átviteléhez, illetve a lényeg megértéséhez kaphatunk hasznos javaslatokat.
A testbeszédre is megtanít az Akadémia
Irodalom
Hargitai Lilla Reklám, vagy amit akartok című könyvében sok hazai, a kommunikációs szakma különböző területein dolgozó jeles és elismert szakember fejti ki véleményét. A szerkesztő célja a kötettel az volt, hogy ?feltérképezze a reklámról, annak a társadalomban és a gazdaságban, valamint a független és szabad sajtó (média) életében betöltött szerepéről alkotott véleményeket.?