Nem nehéz feladat. A lenti térben látszólag önálló képek ? nem művek: az egész tárlaton csupán egyetlen festmény szerepel, a földszinti térsor ezzel nyit, a többi mind sokszorosítható nyomat vagy helyspecifikus installáció ? vonulnak végig, egy pimaszul radikális street-art gesztustól a hurráoptimizmust gúnyoló közhely-lufikig. Fönt pedig egy feszes, erős struktúrájú sorozat látható: Jézus élete piktogramokban.
Gábor csupán történeteket tesz egymás mellé, nem is különösebben keresi az összefüggést közöttük. A néző viszont megtalálja. A sorozatgyilkosságban egyetlen golyó jár körbe, útvonala még a hátsó fal fülkéjénél sem törik meg, kúszik tovább a következő képregény-fej irányába. A hupikék szoba repetitív elemei irritálók, valahogy mégis behúzzák a nézőt ebbe a műanyag valóságba. A kocka formában megjelenő ?könnyező fák? geometriai formákkal jelölik ki a természet kontúrjait. A különálló narratívák a fenti sorozatban kapnak magyarázatot. Jézus ezekben a piktogramokban egy pláza felirataiból gazdálkodik, a kufárok a kijáratot jelző ábrában pucolnak kifelé a templomból, Máriát a Golgota alatt ugyanaz az ábra jeleníti meg, mint Jézust az utolsó vacsorán. A sírba fektetett Jézus fölött a kereszt maga az Atya figurája, a megkísértésben tengelyesen tükröződik Jézus, fölötte falloszok, koronák és dollárok röpködnek.