Ars poetcica: Habár eredetileg festő vagyok, manapság leginkább installációkat készítek. Érdeklődésem nagy általánosságban olyan struktúrákra összpontosul, melyek jellemzői: - a látható és láthatatlan tulajdonságok (elektromágneses tér, rezgés, nyomás, hanghatások) egyformán fontosak - előállítják saját energiájukat, láthatatlan energiamezővel rendelkeznek, azaz mesterséges "testet" képeznek, hogy a befogadó testének válaszreakcióira irányítsák a figyelmet, és arra, hogy az energia, amely átjárja a két rendszert - a mesterségeset és az élőt - nem különbözik egymástól - az ölelés, elmélyülés, koncentráció, a körbevettség és a megérintettség fizikai érzetét közvetítik közvetlenül testi úton, túllépve a hagyományos analízis állapotán - lehetővé teszik a részvételt, azaz a fizikai kapcsolatot az emberi test és a műalkotás energiái között, mintegy egymásra helyezi a befogadó agyát és az a műalkotás elektromágneses mezőit - térbelileg meghatározott mozgást (mászás, menés, alámerülés, érintés) indukálnak, hiszen a mű befogadása a néző testének a műhöz /a környezethez viszonyított térbeli kapcsolatán alapul - a forma és a spirituális tárgyak, helyek (mandalák, oszlopsorok, tibeti fejszék, sztúpák) hatását térképezik fel, valamint a természetes, ciklikus, folyamatos formákat (szifonoforikus mozgás, hullámok) és ezek változatlanságát, egységét, valamint az önmagukat tartalmazó, koncentrációt igénylő formákat - direktek, nem metaforikusak, de mégis egyfajta érzelmi zónát hoznak létre - a művészetet eszközként fogják fel, olyan technológiát és tárgyakat alkalmaznak, amelyek különböző tudatállapotokat idéznek elő, pl: koncentrációt, elmélyedést, lelassulást, visszahúzódást stb.(álomgép) - általánosan használt technológiai, ipari eszközöket használnak (kábeleket, állványokat vagy csipeszeket) - olyan szobrok, melyek az anyagi forma átmeneti jellegét hangsúlyozzák, változtatják a formájukat, hordozhatóak, nincsenek rögzítve, újra lehet őket formálni, a "kölcsönzött" alkotórészeket vissza lehet állítani eredeti helyükre miután a szoborban felhasználtam őket - szobrok, melyek inkább térbeli rajzokként foghatók fel, semmint térbeli tömegként - olyan kulcsszavakkal írhatók le, amelyek a fizikában megtalálható elemi fogalmak kiaknázásával kapcsolatosak, úgymint vonal, rezgés, energia, erő, ritmus. Megnyitó: 2005. május 06. 19 óra A kiállítás megnyitja: Aneta Szylak, a kiállítás kurátora A kiállítás helyszíne: 1065 Budapest, Andrássy út 32.