Annavarro, azaz Kiss Anikó kinetikus modelleket mutat be. Képein belül mozgó elemeket helyez el, majd vizsgálja az átjárást ezek képi formái között, mint másolat, átrajzolás, rétegek elhelyezése, fotózás, filmi átírás, a mozgó elemekkel való rögzítés. A különböző megjelenési formák megteremtése más-más eszközökkel, az ami foglalkoztatja a művészt.
Jeremy Austin elhagyja mindazt, ami nem lényeges, a művek árnyalása révén az abszolút felé közelít. A művek akromatikusak, és úgy épülnek fel, hogy kilenc, tizenkilenc vagy kilencvenöt alkotóelemre bonthatók. E számok a Bahá?í hitre jellemzőek. Azt az elképzelést, hogy vannak szerencsés és szerencsétlen számok, a Bahá?í írások szerint el kell utasítani. Az elkészült mű egy felfokozott, de rendszerben elgondolt spirituális megközelítés eredménye.
?Kollázsaimban hasznosítom a metszést, a tépést és a csiszoló papírt, és elhalványított festési és rajzolási technikákra támaszkodom, hogy nem-tárgyias munkákat hozhassak létre? - mondja a művész. A rajzok fehér alapon fehérrel készülnek vagy kifényesített grafit felületek jönnek létre bevésett elhatárolásokkal.