A Molnár Ani Galéria által működtetett Park Galéria azért különleges helyszín a kortárs képzőművészet bemutatására, mert az egyik budai bevásárlóközpont lépcsőfordulójában helyezkedik el. Az ott bemutatott művek tehát akkor is szem előtt vannak, ha csak shoppingolni indul az ember. Az utóbbi kiállítók szinte mindegyike (pl. Kicsiny Balázs, Vincze Ottó, Benczúr Emese, Várnai Gyula) élt is azzal a lehetőséggel, hogy a szabadidő eltöltésére is alkalmas térben olyan gondolatébresztő műveket mutasson be (többnyire installáció formájában), melyek a közösségi létformákra, a fogyasztói társadalom szokásrendszerére, a környezetvédelemre vagy akár a művészet létkérdéseire irányítják a figyelmet.
A sok mindenre rezisztens sárga csodák tiltott vetőmagból szökkentek szárba sok száz hektáron. Majd az egész országra kiterjedő hajtóvadászat után, a megsemmisített kukoricából maradt még annyi, amiből a következő évben a jóhiszemű termelő földjén kifejlődhettek a gigászi mutáns példányok. Ezeket szüretelte le Bukta Imre, hogy iróniával és keserédes humorral beleállítsa a konzumtársadalom szentélyébe. Aki látott már valaha kukoricát élőben, az tudja, hogy amit viszont itt lát, korántsem normális, mégis a pláza-közeg megalomániás díszletei között már-már vágyott és elérendő célként jelenik meg. A fogyasztói társadalom alaptézise lett Bukta Imre GM Kukorica című kiállításának célpontja: ?az egyén identitása elsősorban ahhoz kötődik, hogy mit fogyaszt, szemben egy termelő társadalommal, ahol ahhoz, hogy mit termel?.