Különös helyzet teremtődik ezáltal ? a mű egyben dokumentum is. (A gondolat egyébként a 60-as évek konceptualizmusának idején vetődött föl először.). Az első sorozat egy performance megörökítéséből született. A fotós által kitalált, megrendezett, és csak az ő szeme előtt eljátszott előadás szimbolikus jelentésű. Egy fehér redőkbe burkolt arc és kor nélküli nő ? mintegy nemének reprezentánsa ? egy bikaherét vizsgál, méricskél, boncol és darabol. ?A magányos rituálé a nő ítélete a másik nem felett? (B.Z.) A második sorozat a művész által készített reliefeket ábrázolja. A művek New York kínai negyedében beszerzett banánlevél, tengeri moszatok, medúzák felhasználásával készültek. A valaha élő, organikus növények és állatok az enyészetből kiemelve, geometrikus alakzatokban elrendezve, ?mesterséges?, ?művi? módon léteznek tovább műalkotások elemeiként. A harmadik sorozat egy pszeudo-ásatás makettjének bemutatásából áll. A különböző lelőhelyekről és korokból származó archivált dokumentumfotók segítségével a művész terepasztalt készített. A képek mellé csatolt leíró szövegek eredetije és a művész által kitörölt, átírt ? néhol ironikus, szarkasztikus- ? verzió egy monitoron fut. A mű a titok, az elrejtés és a feltárás, megfejtés mozzanatain keresztül az információk szerzéséről, cseréjéről, eltitkolásukról és torzításukról szól. Cím: Ateliers Pro Arts / A.P.A.!, 1085 Budapest, Horánszky u. 5. Nyitva tartás: K-P: 14.00 -19.00; Szo: 11.00-18.00 A kiállítás megtekinthető: 2003. október 02 ? október 25.