Idén először Magyarországon a győztes reklámkampányok

(MTI) A kiállítást a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) szervezte. A Toldi mozi előcsarnokában már kora délutántól megtekinthetők lesznek a press és outdoor kategória díjazott pályamunkái, este hét órától pedig különleges élményt ígérnek a szervezők a reklám- és marketingkommunikációs szakma világszerte legkiemelkedőbb alkotásaival ? adta hírül a MAKSZ közleménye.

 
A vetítések előtt díjazott ügynökségek képviselői szólalnak fel. A Cannes Lions a legrangosabb és legnagyobb nemzetközi reklámfesztivál, amelyet idén júniusban 58. alkalommal rendeztek meg a dél-franciaországi fürdővárosban. Ebben az évben 13 kategóriában 90 országból csaknem 30 ezer nevezés érkezett, ez rekordnak számít a fesztivál történetében.
 
Magyarországról az Initiative Budapest ügynökség sörkampánya nyert második helyezést a média kategóriában.