Nagy Kriszta régóta elismert, meghatározó személyisége a magyar művészeti szcénának, valamint a hazai női művészet ismert képviselője, aki a lírai és törékeny gesztusokkal, a szubverzió és provokáció megannyi eszközével hatásosan bánik. Művészetében olyan szorosan összefüggő témákat jár körül, mint a női test, a szexuális identitás és viselkedés, a magyar művészeti piac, vagy a művész(et) mint árucikk. Míg képzőművészként az x-T (ejtsd: kriszti) becenevet használja, addig az alternatív zenei körök Tereskova néven ismerik.
A 2007-ben a budapesti WAX Kultúrgyárban megrendezett Eddig című monografikus életmű-kiállítása pályafutásának átfogó bemutatására törekedett. A koncepciót átvéve a pécsi Hattyúház Galéria - saját adottságait szem előtt tartva - az ikonikussá vált akciók, sorozatok, projektek közül válogat.
Az mi nem kell senkinek című tárlaton szerepel az egyik legkorábbi munkája, a 200000 Ft. Ez a mű a korai fogyasztói társadalom új ideái szerint megalkotott, variálható mellméretű lányokon ironizál. A Trend sorozat öt printje a kultúrtörténet változó diktátumaival és azok görcsös követésével polemizál. Megjelennek a x-T sorozat érzékeny és elveszett kriszti alakjai, akik a nővé érő kamaszlány hangján és bizonytalan önértékelésén mennek keresztül. Valamint az egyik legutóbbi munkája, a Ki nem adott CD borítója sorozat, amelyen a Tereskova zenekar botrányosnak ítélt és ezért cenzúrázott szövegei olvashatóak.