A Pink/Túra folytatásaként egy egészen különböző vizuális művészeti szemléletre hívják fel a figyelmet, ahol az egyszerű vonalakból felépített, statikus kompozíció, a konstruktív képalkotási módszer és a monokrómitás kapja a főszerepet. A geometrikusformák rendszerbe foglalása és homogén felületekkel való társításuk a harmónia megteremtését szolgálja a festményeken és fotókon, miközben a monokróm képalkotás a belsőfeszültség kifejezésének is remek eszközévé válhat, mint Sara Berti grafikáin.
Az egyszerű eleganciával megalkotott fény-árnyékok és fekete-fehér kontrasztok Nagy Benjámin festményein és a szürke árnyalataiból létrejövő selymes hullámzás, amelyet Fátyol Viola fotóin is fellelhetünk, meditatív állapotba ringatja nézőjét. A nyugalmi állapotból a párhuzamos és merőleges vonalak által határolt harsányabb, monokróm színfelületek sem zökkenthetnek ki. Kaszás Réka rendszerbe rendezett festményei, Hangay Enikő tisztaságot árasztó fotói és Zhenia Bozukova leegyszerűsített tájképei a csendes elmélyülés irányába visznek el.