Retrománia: Kártyanaptár után lemezborító

Képző

A korszak, amit a könyv albumszerűen összefoglal, a '60-as évektől a '90-es évek elejéig, illetve a CD megjelenéséig terjed. A kiadvány nem diszkográfia és nem is antológia, tehát nem tartalmazza az összes kiadott hanghordozó borítóját, ugyanakkor mégis igyekezett felkutatni a legérdekesebb, legemlékezetesebb darabokat, amelyek hűen tükrözik ezt a világot. A válogatás javarészt a könnyűzene és a jazz területét fedi le, de helyet kaptak gyermek-, folk-, klasszikus és színészalbumok lemezborítói is.

A könyv felépítése kronológiai sorrendben halad, így áttekinthetjük a hazai könnyűzene fejlődését is, valamint az egyes előadók albumaihoz készült borítók evolúcióját és grafikai ízlésvilágát is nyomon követhetjük. Azoknak ajánljuk ezt az albumot, akik részt akarnak venni egy kis időutazásban: gyűjtőknek, grafikusoknak, fotósoknak, reklámszakembereknek és mindenkinek, akik érdeklődést mutatnak egy letűnt kor tárgykultúrája iránt.

A könyv már kapható a nagyobb könyváruházakban.

A sorozat következő eleme, a magyar gyufacímke-album kiadása jövő évre várható.

A Leo Burnett Budapestről

A Leo Burnett Budapestet 1991-ben alapították Budapesten három nemzetközi ügyféllel. Az ügynökség jelenleg több mint 15 ügyféllel és közel 40 márkával dolgozik, többek között a Philip Morris-szal, a Procter & Gamble-lel, a Pannon GSM-mel, a Chevrolet-val, az IKEÁ-val, az Electro Worlddel és a Volksbankkal.

A Leo Burnett Budapest a 2002-es és 2003-as Kreatív Reklámversenyen valamint a 2003-as Arany Penge fesztiválon kivívta magának a megtisztelő "Az év ügynöksége" címet, ezzel Magyarország legtöbb kreatív díjat nyert ügynöksége lett. 2004-ben a Leo Burnett nyerte el az Év Ügynökségi Hálózata címet a Golden Drum regionális kreatív fesztiválon. A Leo Burnett Budapestről

A Leo Burnett Budapestet 1991-ben alapították Budapesten három nemzetközi ügyféllel. Az ügynökség jelenleg több mint 15 ügyféllel és közel 40 márkával dolgozik, többek között a Philip Morris-szal, a Procter & Gamble-lel, a Pannon GSM-mel, a Chevrolet-val, az IKEÁ-val, az Electro Worlddel és a Volksbankkal.

A Leo Burnett Budapest a 2002-es és 2003-as Kreatív Reklámversenyen valamint a 2003-as Arany Penge fesztiválon kivívta magának a megtisztelő "Az év ügynöksége" címet, ezzel Magyarország legtöbb kreatív díjat nyert ügynöksége lett. 2004-ben a Leo Burnett nyerte el az Év Ügynökségi Hálózata címet a Golden Drum regionális kreatív fesztiválon.