Szentségtörögetés
Bár az OCTOGONart galéria rendhagyó karácsonyi kiállítása, a Szentségtörés címének t-betűje keresztet formáz, valahol sejthető, hogy a tárlaton nem vallási szimbólumok kifacsarásának lehetünk tanúi. Ez egyrészt már elég unalmasnak minősül a maga nemében, másrészt nem feltétlenül egyházkritika történik itt. Van még elég kritizálnivaló ebben a társadalomban, nem is kevés. Ezt támasztja alá, hogy a kiállítást Iványi Gábor lelkész, a Wesley János Lelkészképző Főiskola rektora nyitja meg, bár azért hangot ad kezdeti viszolygásának is: előzőleg ugyanis Verebics Ágnes Ájtatos Ceci-sorozatának darabjait látta, amelyek majdnem visszatartották a nyitóbeszédtől. Az említett fotók sajátos Madonna-értelmezésében a fiatal, meztelen "Ceci" áttetsző fekete lepelben, modernkori Pieta-pózban dédelgeti, illetve a lába közt nyugtatja fényképezőgépét - Iványi Gábor szerint ezzel új megvilágításba helyezve magát a szeplőtelen fogantatást is. A lelkész azért elmondta: "Minden olyan akció, ami az embereket a valódi értékek felé fordítja, hasznára van a közösségnek". Ez pedig akció a javából, még ha nem is égetnek el senkit máglyán, és nem láncolják magukat a bejárathoz.