Három összeszerelt asztal, alattuk polcok, lábak, egy szigorúan funkcionális struktúra részei. IKEA-féle szereld magad módon egymáshoz rögzített síkok, fa és farostlemez, semmi különös. Az asztalokon kívül egy háromkarú törölközőtartó nyúlik bele a térbe tétován, az egyik oldalfalon pedig egy kisméretű, bekeretezett kép: a keretben aranyfestés vesz körül egy narancsszínű mélyedést, mintha valami elolvadt, szétégett műanyag tárgy mementója vagy festett viaszfelület lenne.
Ez a tárgyakban sűrűsödő, mégis tárgynélküli világ sajnos mégsem képes megnyílni a befogadó előtt. Ennek oka nem a műben kereshető, hanem a galéria eszköztárában. Ez az atmoszféra megkívánná a maga fényeit, amelyek életre kelthetnék a síkok egymásra vetülésének árnyjátékát, plasztikusabbá tennék a téri viszonyokat, elkülönítenék az egész élményt a galéria többi terétől. Keretet, határt szabnának neki. Ez azonban a sugárútra néző nagy ablakok mögött, egy generálvilágításban nem tud érvényesülni. A mű nem tudja igazán kibontani konceptuális tartalmát, és valóban csak egy tisztázatlan célú és minőségű szobává törpül.