Az új fővárosi adó (többek között a km és a rádióadó mellett) könnyen emészthető zenét kínál a műfaj szerelmeseinek, de célcsoportjába tartoznak a cégvezetők és a fiatal értelmiségi döntéshozók is. Tekintettel arra, hogy a műsorszórási engedélyük szerint a Jazzy közműsor-szolgáltató, így óránként maximum hat perc reklámot sugározhatnak, ami öröm a fülnek. Az adót a médiának Suri Imre, a Magyar Jazz Rádió Kft. ügyvezetője és társtulajdonosa mutatta be. Elmondása szerint elsősorban szerelemből, a műfaj iránti rajongásból indították el a napi 24 órában műsort készítő adót, amely populáris zenével, szvinggel, smooth jazz-zel, soullal várja hallgatóit, sőt ezen a rádión hallhatóak a manapság válogatáslemezeken terjedő, lounge műfaj legismertebb számai is.
A rádió két magánbefektetője rövidtávon négy-ötszázalékos hallgatottságot szeretne elérni a budapesti piacon, hosszabb távon pedig ennek dupláját sem tartják elképzelhetetlennek. A rádió indítása mintegy százmillió forintos befektetést igényelt, de ennek ellenére azzal számolnak, hogy az első év után nullszaldós lesz a működésük. A Jazzy a zene mellett információkkal, hírekkel várja a hallgatókat. A reggeli műsorsávban vicces ébresztő magazin helyett a Független Hírügynökség híreit olvassák fel, délelőtt kilenctől ötig, a zene mellett rövid hírblokkokkal várják a hallgatókat, öttől nyolcig tematikus magazinok szólnak. A műsorokba nem lehet betelefonálni, mivel a rádió vezetői szerint a magasan kvalifikált célcsoport nem igényli ezt, de sms-ben és emailben azért bárki elmondhatja a véleményét.