A kórustagok mozogni kezdenek, megbolygatják a teret és kitágítják a zene fogalmát. Rendhagyó előadás a hazai színházi élet egyik legtehetségesebb fiatal rendezőjétől és az egyik legizgalmasabb kórustól a PLACCC 2009 keretében.
A Soharóza Kórus számára a hang a legmegfelelőbb módja egy tér belakásának és egy másik ember megszólításának. Göttinger Pál rendező irányításával az énekesek átlépik a megszokott határaikat. Mozogni, improvizálni kezdenek, megbolygatják a teret és kitágítják a zene fogalmát a csodásan kivilágított Szemlő-hegyi-barlangban. A kórus-improvizációk nyelvi alapanyagát Juhász Kristóf, a Szputnyik Hajózási Társaság szövegírója állítja össze Nyelvész Józsi, a szleng.blog.hu szerkesztőjének gyűjtése alapján.
Halas Dóra kórusa már több színházi produkcióban (Krétakör, Szputnyik, Bárka) kipróbálhatta magát a színpadon. Göttinger Pállal korábban a Cupido és a Halál, az Éhség és az Ördögkatlan című produkciókban dolgoztak együtt. A Soharóza ugyanakkor a saját útját is igyekszik járni, tágítva a kóruskoncert fogalmát. A Felületi Feszültség után most Mindenütt jó című estjével jelentkezik a PLACCC fesztiválon.
Kérdésünk: Milyen zenei anyagot használ a Soharóza Kórus a Mindenütt jó című előadásban?
Ha a helyes választ a megjelölt időpontig elküldni, két jegyet nyerhet az október 10-i előadásra.
Göttinger Pál-Halas Dóra-Soharóza Kórus: Mindenütt jó
Időpont: 2009. október 5-10., 19.00 és 20.30
Helyszín: Szemlő-hegyi-barlang