Avril Lavigne egymillió dollárt kaszált klipjével

Zene


112528_normal_58002_avril_lavagne_egymill.jpg
Avril Lavigne

Avril Lavigne kiadója még tavaly töltötte fel a YouTube videómegosztóra a klipet, amelyet azóta több mint 100 millió alkalommal nyitottak meg az oldalon. A videó megnyitásával egyben reklámokat is kap a felhasználó, a hirdetésekből befolyó összeget a YouTube és Avril kiadója osztja el egymás közt. A lemezcég az elmúlt 12 hónapban ilyen módon csak a Girlfriend klipjével 1 millió dollárt keresett, ennyi volt ugyanis a reklámbevétel rá eső része. 

"Óriási változások mennek végbe a popzenei kiadások terén. A digitális úton való megjelenések bevételei ma már háromszor akkorák, mint a fizikai úton történő kiadásból szerezhető profit, amit egyre többen igyekeznek is kihasználni" - mondta Terry McBride, a NettwerkManagement igazgatója.