Circus Maximus club nights vol. 1.

Zene

És ebben az áttörésben oroszlánrésze volt két fiatalembernek, Chris.su-nak és SKC-nek, akik az elmúlt két éve folyamatosan felfelé ívelő karriert tudhatnak magukénak, komolyan lendítve ezzel a "magyar drum'n'bass" nemzetközi megítélésén. Szóval, azt tudjuk, hová tartanak (előre a világhírnévig), de honnan jönnek?

Chris.su 12 évig csellózott, elektronikus zenét '96-ban kezdett írni PC-n, house, techno és hardcore stílusokban. A drum'n'bassre a Bad Company első budapesti fellépése után kattant rá, és nem sokkal ezután már Anorganik drum'n'bass kiadójánál, a Subscope-nál találta magát. A gimnazista korában autodidakta módon gitározni és zongorázni tanult SKC-nek ellenben az első Ed Rush party "tett be", és attól kezdve nem volt megállás a számítógépes zeneszerzés gyorsforgalmi útján. Chris.su és SKC neve azóta számos címkén olvasható (pl. Soul:R/Signature, Good Looking, Nerve), de mind közül a brit DJ Trace irányításával futó Tactile/DSCI4 a legfontosabbak, hiszen ott ők - önálló és közös munkáikkal egyaránt - házi szerzőknek számítanak. A keményebb, technós hangzások magyar mestereinek saját szerzeményeit és remixeit olyan nevek méltatták elismerően, mint Stakka & Skynet, Fresh, Kemal, Matrix, Ed Rush, ami igen jól mutat a renoméban.

Kettejük közül talán SKC az, akinek jobban cseng a neve idegenben; köszönhetően a Drum 'n' Bass Arena weboldalnak készített mixének, illetve a Soul On Fire című számához készült klipnek, amelyek révén szélesebb közönséghez juthatott el a zenéje. A két ifjú magyar drum'n'bass titán január 7-én a Kashmirban játszik (a Circus Maximus-os házigazdák: SP, Scientyc, Axel társaságában) - ez az a buli lesz, ahová kifejezetten a magyar fellépőkért lesz érdemes elmenni.