A zenei ínyencségre kiéhezett közönség nem volt válogatós; a Török Ádám által "gasztro-bluesnak" titulált szerzeményeket éppolyan jóízűen fogyasztotta, mint a régi nagy slágereket. A művész egyébként családias reality show-val ágyazott meg a sajátos műfaj színpadi bemutatkozásának: a koncert előtt a rajongók szeme láttára, jó étvággyal fogyasztott el egy tál debreceni töltött káposztát, melyet később bele is szőtt a variábilis dalszövegbe. A gasztro-blues szellemes szerzeménye a hideg és meleg szendvicsekről így szép sikert aratott a gyorséttermek hazájában. A dalszerző később a tequila miatt reklamált és a negyed dél-amerikai bevándorlóit hibáztatva, latin ritmusokban panaszolta el, hogy " Elfogyott a Tequila, egy azték asszony megitta." A felforrósodott hangulatú publikum csupán borral tudta oltani az előadó szomját.
A hetvenes évek listavezetője, a Mini együttes Gőzhajója nyíltszíni tapssal érte el a kaliforniai partokat, csakúgy, mint a zenekar első albumának címadó dala is, a Vissza a városba. A felhevült estét később egy Bartók-feldolgozás, az Este a székelyek című dal hűtötte le - a lírai dallamot fuvolán hívta életre Török Ádám. Egy internetes szavazáson a világ negyedik legjobb dalának választott Keresztes lovag című balladát az est végére tartogatta az előadó.
A legendás Mini együttes művésze Kaliforniában megmutatta, hogy - bár a blues mindenkori hazája Chicago - a magyar progresszív blues ínyenc falat lehet a műfaj amerikai rajongói számára is.