Johnny Rotten csodát tett a vajreklámban

Zene

A Dairy Chest még tavaly szerződtette le John Lydont, alias Johnny Rottent a vállalat legújabb reklámjában való főszerepre, ettől várva némi fellendülést az igen gyászos eladási adatokban. A reklámban skót farmernek öltözött énekes csodát tett, szereplése után a vele hirdetett Country Life vaj eladási mutatói  majdnem duplájára, 85 százalékkal nőttek. A cég vezetői elismerték, hogy a jól kiválasztott kampány, illetve Lydon személye játszotta a főszerepet az üzleti fellendülésben, amelyre igen nagy szükség volt, mert a Dairy Chest az elmúlt évben igen nagy veszteségeket volt kénytelen elszenvedni. 

2008-ban a részvényei ára drasztikusan csökkent, a bevételek 10 százalékkal estek az előző évhez képest, és több mint száz embert kellett elbocsátania a vezetésnek. Lydon segítségével azonban megfordult a trend, az utolsó negyedév már nyereséges volt, és a távoli kilátások is jelentősen javultak a reklámkampány után.