Lily Allen a Radiohead nyomában

Zene


lilly_allen.jpg
Lily Allen

Lily Allen nem akart kimaradni a popzenei piac megreformálásából, de miután kiadójával semmi eredeti ötletet nem tudtak kitalálni, az úttörő szerep helyett egyszerű leárazással próbálkozik. A brit énekesnő február 10-én boltokba kerülő, It's Not Me, It's You című lemezét a megjelenés első hetében potom pénzért, 3,99 dollárért lehet majd megvásárolni, szemben az új albumoknál általánosan elfogadott 10-20 dollárral. Allen a MySpace Musickal és az Amazon.com-mal fogott össze, így aki e két cégtől rendel lemezt február 16-ig, az szinte ingyen juthat hozzá a CD-hez. 

A stratégia nyomaiban hasonlít a Radiohead 2007-es vállalásához (az oxfordi együttes In Rainbows című lemezét mindenki annyiért tölthette le, amennyiért akarta), de jóval kevesebb kockázatot vállal annál. Aki a nyomott ár ellenére sem tudja eldönteni, hogy megvásárolja-e az albumot, az Lily MySpace oldalán meghallgathat néhány új számot, többet közt az első kislemezdalt, az Everyone's At It című szerzeményt. 

Szintén a promóció része az is, hogy a 23 éves popsztár több ingyenkoncertet is ad a közeljövőben, amelyeken az új lemez anyagát mutatja be, így New Yorkban, Londonban és Tokióban is fellép majd.