Ronald McDonaldnak a sűltkrumpli és egy-egy salátás tál készítése közben break-táncot kellett titokban gyakorolnia ahhoz, hogy a boogie-elemek felelevenítése közben az aranyló nagy "M" betűt a falra firkancsa. Ez lehetne talán a körmönfont magyarázat arra a napokban felreppent hírre, hogy a McDonald's az utóbbi időben különös érdeklődést tanúsít a hip-hop kultúra iránt. Zárójelben azonban megjegyzendő az a mindenki számára nyilvánvaló tény, hogy az egyszerű vonzalomnál nagyobb súllyal eshet latba a busás haszon reménye.
A McDonald's ugyanis a hip-hop lázban megkapaszkodva oly módon próbál utat törni magának - adja hírül a Music Television- , hogy azon hip-hop előadókat, akik szövegeikbe ügyesen belecsempészik a 'Big Mac' "hívószót", minden egyes televízióban illetve rádióban való lejátszás után az említett slágerért 1-5 dolláros honoráriummal jutalmazza.