"Megtiszteltetés egy ilyen rendkívül fontos kampány részesének lenni, és felszólalni az emberkereskedelem ellen, mely az alapvető szabadságjogokat tiporja sárba. Reméljük, hogy a MK Ultra című videoklipünk felrázza a nézőket, és még több ember csatlakozik a kezdeményezéshez" - nyilatkozták a tagok, akik már eddig több társadalmi problémával foglalkoztak lemezeiken.
"Az emberkereskedelem az egyik legtragikusabb megnyilvánulása a modernkori rabszolgasorsnak, amely felett nem lehet szemet hunyni. Az MTV már 2004 óta próbálja felhívni a figyelmet erre a globális problémára, mely közel 13 millió embert érint. Azzal, hogy a Muse is csatlakozott a csapathoz, reméljük, még sikeresebb lesz a kampányunk, és még többen szereznek tudomást erről az embertelen bűncselekményről" - tette hozzá Bill Roedy, az MTV Networks International elnöke.
A videót elsőként a Wembley Stadion közönsége láthatta szeptember 10-én, ám az MTV nézőinek sem kellett sokat várniuk, hiszen a csatorna szeptember 17-én több, mint 500 millió háztartásba juttatta el az Exit trilógia legújabb részét.