Az MTV és a Muse a rabszolgaság ellen küzd

Zene


183947_nagy_muse1.jpg
Muse
A  Muse együttes legújabb klipje az MK Ultra című dalhoz készült el, a videó az Exit kampány harmadik opusza lett (korábban a Radiohead és a Killers készített klipet a kampányhoz), erőteljes képi világával és figyelemfelkeltő szövegével veszi fel a küzdelmet a modernkori rabszolgasággal. 

"Megtiszteltetés egy ilyen rendkívül fontos kampány részesének lenni, és felszólalni az emberkereskedelem ellen, mely az alapvető szabadságjogokat tiporja sárba. Reméljük, hogy a MK Ultra című videoklipünk felrázza a nézőket, és még több ember csatlakozik a kezdeményezéshez" - nyilatkozták a tagok, akik már eddig több társadalmi problémával foglalkoztak lemezeiken.  

"Az emberkereskedelem az egyik legtragikusabb megnyilvánulása a modernkori rabszolgasorsnak, amely felett nem lehet szemet hunyni. Az MTV már 2004 óta próbálja felhívni a figyelmet erre a globális problémára, mely közel 13 millió embert érint. Azzal, hogy a Muse is csatlakozott a csapathoz, reméljük, még sikeresebb lesz a kampányunk, és még többen szereznek tudomást erről az embertelen bűncselekményről" - tette hozzá Bill Roedy, az MTV Networks International elnöke.  

A videót elsőként a Wembley Stadion közönsége láthatta szeptember 10-én, ám az MTV nézőinek sem kellett sokat várniuk, hiszen a csatorna szeptember 17-én több, mint 500 millió háztartásba juttatta el az Exit trilógia legújabb részét.