Prince olcsó áruházlánccal terjeszti új lemezét

Zene

Prince már évek óta nem bízik a nagy kiadókban, és igyekszik új lemezkiadási módszereket felfedezni, 2007-es albumához, a Planet Earth című lemezhez például Nagy-Britanniában a Mail On Sunday nevű lap mellékleteként ingyen juthattak hozzá a rajongók. Az énekes hamarosan megjelenő tripla lemezére sem kötött szerződést egy lemezcéggel sem, ehelyett megállapodott a Target Stores nevű amerikai üzletlánccal, amely kizárólagos forgalmazási jogot kapott a három albumból álló pakkra.

A tripla lemez első korongjának címe LOtUSFLOW3R, a másodiké MPLSoUND, a harmadiké pedig Elixer, ez utóbbi azonban nem Prince számait tartalmazza, hanem az énekes új felfedezettje, Bria Valente első szólóalbuma. A kiadvány - amelyről Prince már több számot is bemutatott az interneten, valamint egy rádiós műsorban - március 29-étől kapható az Egyesült Államokban, rendkívül kedvező, 11.98 dolláros egységáron.

A "popherceg" nem az első előadó, aki hasonló üzletet kötött egy amerikai üzletlánccal, legutóbb Bruce Springsteen új lemezére kapott exkluzív terjesztési jogot a Wal-Mart, előtte az AC/DC is ezt a vállalatot bízta meg tavalyi albuma kizárólagos forgalmazásával.