A rajongók állítják össze az új Madonna-lemezt

Zene

Madonna 2007 végén egyezett meg a Live Nationnel arról, hogy a korábban kizárólag koncertszervezéssel foglalkozó cég mindenre kiterjedő szolgáltatást nyújt az énekesnőnek, vagyis megjelenteti albumait, megszervezi a turnéit, kézben tartja a reklám- és merchandising jogait. Madonnának ekkor még két lemezre szóló szerződése volt a Warner Music-kal, s miután kötelezettségének felét a Hard Candy című albummal letudta, bejelentették: még egy válogatásalbum kiadása van hátra a megállapodásból.

A lemez idén ősszel jelenik meg, és elsősorban az utolsó három stúdióalbumból válogatnak rá számokat a szerkesztők, de a menedzsment ígérete szerint egy-két új szerzemény is szerepel majd a kiadványon. Madonna menedzsere, Guy Oseary a Twitteren hirdette ki, hogy a rajongók véleményét is figyelembe veszik a válogatás összeállításakor, és arra kért mindenkit, küldje el, mely számokat szeretné látni a készülő albumon. Nem sokkal később Oseary megköszönte a javaslatokat és megígérte: továbbítja azokat az illetékeseknek, és részben ezek alapján állítják össze a lemezt.

Madonna legutóbb 2001-ben jelentett meg válogatáslemezt GHV2 címmel, előtte az Immaculate Collection és a Something To Remember foglalta össze pályafutása legsikeresebb dalait.