A platform elindításával az ügynökség a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva és a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva online értékesítési lehetőséget kínál a magyar márkák számára.
Az MDDÜ a hazai divat- és dizájnipar integratív koordinációs szervezeteként kötelességének érzi, hogy a nehéz időkben is támogatást nyújtson az iparági szereplőknek, így a megváltozott gazdasági helyzetben a vállalatok értékesítési folyamatainak elősegítése a legfőbb célja. Szakmai zsűri által kiválasztott divat- és dizájnmárkákat ajánlanak a vásárló figyelmébe.
Az ügynökség tavasszal kérdőíves kutatással, valamint az iparági szereplőkkel folytatott egyeztetések során mérte fel a világjárványnak az ágazatra gyakorolt hatását. A szakma visszajelzéseiből kiderült, hogy a többség a keresletcsökkenést élte meg a legnagyobb kihívásként, és a fogyasztói szokások változásával nagy igény mutatkozik egy online értékesítési felület létrehozására.
Az MDDÜ a webshop létrehozásával átvállalja a márkák digitalizációs fejlesztési terheit, így enyhítve a pandémia kedvezőtlen hatásait. Az offline értékesítési lehetőséggel nem rendelkező márkák termékei felkerülnek a virtuális térbe. Az omnichannel értékesítési stratégia előmozdítja a digitális átalakulást a szektorban, ami hosszú távon erősíti a vállalkozások ellenállóképességét.
A hazai márkák nemzetközi promotálása céljából az MDDÜ 2018-ban létrehozta a Budapest Select ernyőmárkát, hogy a tervezők egységes kommunikáció révén, de saját arculati elemeiket megtartva nagyobb figyelmet kapjanak, elismertté és sikeressé váljanak. Az oldalon maszkoktól a pólókon és kabátokon át egyedi lámpákig és bútorokig a termékek széles skálája megtalálható.
A darabok egyedileg készülnek, így a karácsony közeledtével érdemes időben szétnézni az oldalon.
A Budapest Select Concept Store megvalósításával szeretnék előtérbe helyezni a magyar márkákat mind a hazai, mind a nemzetközi közönség számára.
Kép: alpifashionmagazine.com