Ismét látható a T.E.S.T.

Színpad

 T.E.S.T.

Gergye Krisztián, aki a fizikai színház és a tánc között egyensúlyozva mindig a testet kutatja kitartóan, ez alkalommal önanalízis helyett a női testet választotta vizsgálata tárgyául. Érzékiség és pusztulás, intimitás és idegenség kettőssége jellemzi a T.E.S.T. című előadást.

 
Ahogy Tóth Ágnes Veronika fogalmaz: "A test Gergyénél kizárólag test, nincs jelentése, nem mutat túl magán, hanem visszakanyarodik önmagához. Ez annyit jelent, hogy Gergye esetében a színpadra tett test egyrészt mindig szexuális tartalommal telített, másrészt mindig az időben létező, romlandó, melynek fiatalságában benne rejlik pusztulása is. De a testek korántsem kiszolgáltatottak, a vágyat, a szexualitást, az erotikus játékokat olyan nőalakokon keresztül láttatja a koreográfus, akik mind keletire hangolt sminkkel - Károlyi Balázs festékmaszkjaival - rejtik el eredeti arcvonásaikat."
 
Kritikánk: