Kessels az úgynevezett "talált fotográfia" egyik legfőbb képviselője, a Time Magazine vizuális varázslóként hivatkozott rá. A műfaj lényege, hogy az alkotó új fényképek készítése helyett legtöbb projektjéhez már meglévő fotográfiákat hasznosít újra, és saját mozaikjainak alkotóelemeiként alkalmazza őket. Kessels kamera, sőt, objektív nélküli fotós: alkotói gyakorlatában a fotográfia ready-made elem, amelyet a művész helyez új kontextusba.
A kiállítás tizenhét projekten, több száz képen és monumentális installációkon keresztül vezet végig Kessels fotográfiai életművén. A tárlat tehát nem más, mint egy gazdag gyűjtemény, ahol a fotográfia és a design tökéletes szimbiózisban találnak egymásra, a kiállítás pedig egyszerre képezi minden lehetséges fotókiállítás szintézisét és egyben dekonstrukcióját is. Kessels egyedi látásmódjának és alkotói folyamatának ugyanis fontos eleme a hiba. A hiba itt nem gondosan elkerülendő malőr, hanem érdekes és jelentéssel teli alkotóelem, általa válik egy fénykép különlegessé, és telik meg élettel.
A Mai Manóban látható először Kessels három új műve, egy új videómunka és két új photobook: a kifejezetten Budapesthez kötődő Budapest Beauties, és a Hórusz Archívum közreműködésével összeállított legújabb kiadványa, az In Almost Every Picture című sorozatban.
A kiállítás augusztus 18-ig látogatható.