A most megjelenő Távolról Domb saját bensőjében zajló eseményekről mesél, metaforikus képeket használva, mindezt egy kis csavarral bővítve: párbeszédként követhetjük végig a történetszálat, amiben hol máshoz, hol saját magához beszél vagy éppen egy másik fél szól hozzá. Ahogy Dóri meséli:
„Ez egy gerjesztett érzelmi turbulencia kollázsa. Azt dolgozom fel a dalban, hogy érdemes elengedni a külvilág felé való megfelelési kényszert. Előfordul, hogy másokat a saját traumáink vagy hiedelmeink szűrőjén keresztül ítélünk meg, és emiatt nem tudjuk valójában megismerni egymást.”
Ezt a drámai, belső történést öntötte olykor brutális, nyomasztó, véres jeleneteket sem mellőző képi formába Büki Balázs rendező és Soós Géza operatőr segítségével. A kisfilmben egy párt láthatunk, aminek női tagját Ohnody maga alakítja. A képek azonban nem konkrét történéseket örökítenek meg, sokkal inkább a szereplők sokszor szürreális gondolatvilágában kalandozunk, ahol megismerkedhetünk legbensőbb képzeteikkel, illetve beleláthatunk abba, hogy torzultak el a szerepek az érzelmi közelség hatására, illetve milyen fiktív dolgokat vetítünk ki a másikra, akár teljesen hétköznapi helyzetekben.
„Egy egyszerű példa erre, amikor elmegyünk valahova a szerelmünkkel, akihez egy számunkra ismeretlen személy fordul oda, és beszélgetni kezdenek. Vannak esetek, amikor azonnal tényként kezeljük, hogy valamelyiküknek szándéka van a másikkal, amitől majd sérülünk. Lefuttatunk megkérdőjelezhető szcenáriókat a fejünkben, és azonnal démonizálni kezdjük a párunkat. De van ennek a fordítottja is, amikor féltékennyé akarunk tenni valakit, mert nem érezzük magunkat elég fontosnak.”
Ohnody egyébként nem véletlenül ás le ennyire az emberi lélekben, a zenélés mellett ugyanis ezen a területen készül kutatónak, így már egy ideje vizsgálja az emberi működést. Sőt a művészetén keresztül igyekszik felhívni a figyelmet ezekre a viselkedési formákra. „Azt kívánom magamnak és mindenkinek, hogy megtaláljuk a boldogságot a felismeréseinken keresztül” – fűzi hozzá.
Kiemelt kép: Ornella Mari