Az Irie Maffia közeljövőben összeálló új albumán is megjelenik az Utcára Kockák című szám, amely jelenleg a szolgáltató ?Osztod vagy mondod?? kampányának zenei aláfestése. A dal arra buzdítja az internet korában élő fiatalokat, hogy mozduljanak ki a számítógépeik elől, ne csak a virtuális térben éljenek közösségi életet. A zeneszám tartalma bemutatja ezzel a djuice által kínált control tarifacsomag előnyeit is! A control lehetővé teszi, hogy az ifjú okostelefon-tulajdonosok belföldön kiszámítható feltételek mellett csatlakozzanak mobiljukkal a világhálóra, így kedvenc közösségi oldalaikon a valódi élet nagy pillanatait oszthassák meg barátaikkal. A reklámfilm forgatási anyagait kiegészítve a banda azonnal önálló videóklipet is forgatott új számához.
Az Utcára Kockák című dalt a djuice letölthető mp3-ban és csengőhangként is elérhetővé tette weboldalán. Az együttműködés keretében a djuice további extrákat is kínál: izgalmas nyereményjátékot indít Facebook-felhasználók számára, amellyel a szerencsés rajongó személyes élmények révén egészen közel kerülhet a zenekar tagjaihoz: a virtuális szórakozást valódi élmények követhetik.
Az ?Irie Maffia élménytár? Facebook alkalmazásban a játékosok közösen dönthetnek a nyertes jutalmáról, és szavazhatnak arra az élményre, amit legszívesebben átélnének az Irie Maffiával. Október 31-ig a legtöbb közösségszavazatot begyűjtő élmény kerül kisorsolásra a az arra szavazó játékosok körében. Egy szerencsés rajongó közös dalt készíthet a zenekarral, megkaphatja a legújabb Irie Maffia-lemez dedikált példányát, 10 alkalomra érvényes páros koncertbelépőt nyerhet, együtt szórakozhat a banda tagjaival egy igazi Irie backstage buliban vagy a banda tolmácsolásában videó üzenetet küldhet barátjának, barátnőjének. A nyereményjátékban október 31-ig vehetnek részt a djuice Facebook-követői.