A márkafejlesztés módszereit sajátítják el a design Speed program mentoráltjai

Kultpol

Olasz és amerikai mentorok, valamint magyar szakemberek iránymutatásával tanulhatják a márkafejlesztés módszereit és technikáit a második design SPEED program mentoráltjai.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) és az olasz Istituto Europeo di Design nyár végén indult, közös képzése a nemzetközi piacra lépéshez szükséges ismeretek átadására helyezi a hangsúlyt. A járványhelyzet miatt online formában rendezik meg a workshopokat és személyes konzultációkat.

Az idei képzés a 2019-es első mentorprogram tapasztalatai alapján újabb oktatási csomaggal bővült. A résztvevők a stratégiaalkotás és menedzsment témakörökön túl sales és kereskedelemi készségeiket is fejleszthetik. Az MDDÜ a képzés tematikáját úgy alakította, hogy szakmai tanácsokkal segítse a márkákat a megváltozott gazdasági helyzetben.

A képzésre olyan stabil vállalkozások jutottak be, amelyek a szakmai zsűri szerint a nemzetközi piacon is megállnák a helyüket: a különleges kerámiákat gyártó Error N' More, a Logifaces logikai játék megálmodója, a Planbureau; az üvegkombinációiról ismert marta edocs, a világításban élen járó Oleant Lighting és a tartós anyagokból készült bútorok szakértője, a Socowoo.

A mentoráltak az elmúlt hónapokban számos üzleti témát jártak körül világhírű szakemberek segítségével. A képzés második felében a személyes konzultációk következnek, amelyek a termékportfólió kezelésével, valamint a márkák imázsának formálásával foglalkoznak. A program utolsó szakaszában a mentoráltak egy önálló projektmunkában foglalják össze a program alatt tanultakat.

Nyitókép: a Planbureau munkái. Képek forrása: Magyar Divat & Design Ügynökség