Szezonális termékekkel és 25 új márkával várja a hazai divat- és dizájnipar iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Divat Ügynökség (MDDÜ) Budapest Select Concept Store webshopja. Az oldal elindításával az MDDÜ a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak.
Az egyedi termékeknek és a széles kínálatnak köszönhetően mindenki megtalálhatja a számára megfelelő darabot, amely megvásárlásával támogatni tudja a hazai tervezőket.
Az elmúlt években a divatiparban az e-kereskedelem volt az egyik legdinamikusabban növekvő szegmens, így nem meglepő, hogy a Budapest Select Concept Store már az első pár hónapban is kiemelkedő eredményeket produkált. Az elmúlt időszakban népszerű és keresett árucikk volt a maszk, a dizájnerpóló, de sokan érdeklődtek a hazai formatervezők munkái iránt is. A vásárlások száma körülbelül 70-30%-ban oszlik meg a fővárosi és más vidéki településeken élő fogyasztók között.
A Budapest Select Concept Store bővítésével 67 magyar márkát számlál az oldal. A divattervezők egy részének elérhető a 2021-es tavaszi–nyári kollekciója is. A látogatók jelenleg 36 divat-, 20 dizájn-, 4 kozmetikai márka, valamint 7 kiegészítő és ékszertervező alkotásait vásárolhatják meg a webshopból, amely ingyenes szállítással és egyéb szezonális kedvezményekkel igyekszik támogatni a márkák eladásait.
Az oldalon folyamatosan frissülő blogfelületen iparági hírekről és a márkákkal kapcsolatos különlegességekről is olvashatunk.
Fotók: HFDA/The Sparkle Content