Horváth Dóra, Bollók Máté és Cosovan Attila filmje a madármegfigyelővé váló kutatóról és a madármegfigyelésről, mint a kutatás metaforájáról szól. Az angol nyelvű film a Lépj be: Az akadémiai világban való boldogulás madármegfigyelési perspektívája. Egy introspektív videokollázs címet kapta.
Horváth Dóra, a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing- és Designkommunikáció Tanszékének vezetője elmondta, hogyan kapcsolódik a madármegfigyelés a kutatáshoz:
„Úgy kezelem őket, mint ügyfeleket, akik a jelenlétükkel szolgálnak ki engem. Ez mind arra késztet, hogy visszatérjek kutatói pozíciómba, és elgondolkodjak azon, hogyan közelítem meg a kutatást. Ugyanaz a forgatás folyamata, a kamerák beállítása, mint ahogyan a valósághoz viszonyulok kutatóként.”
A konferencián a Budapesti Corvinus Egyetem csapata három innovatív, kapcsolódó megjelenéssel, hét szerzővel képviseltette magát. A film mellett megjelentek egy a fogyasztói döntéshozatal adatvizualizációjáról szóló fotósorozattal és egy kutatói reflexióra építő workshoppal is.
Az Association for Consumer Research a fogyasztói magatartás és marketingkutatás egyik szervezete. Az általuk évről évre megszervezett konferencia a szakterület leggyakrabban használt módszerei és megközelítései mellett hangsúlyt fektet a legújabb innovatív megközelítések és módszertanok megjelenítésére.