Egy lapként jelenik meg ősztől a Fidelio és a Súgó

Egyéb

A Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. médiaportfoliójába tartozó Pesti Est Kft., a  hazai programmagazin piac meghatározó szereplője és az egyik legjelentősebb kulturális tartalomszolgáltató, a Fidelio Média Kft. közös céget hoz létre egy új, ingyenes terjesztésű kulturális programmagazin és a hozzá kapcsolódó különszámok kiadására.
Az új lap a Pesti Est Kft. által kiadott Súgó és a Fidelio Média Kft. által megjelentetett Fidelio Magazin helyére lép Fidelio Súgó néven. Az évente 10 alkalommal, 128 színes oldalon, 50 ezer példányban megjelenő, ingyenesen és országosan terjesztett Fidelio Súgó az alapítók várakozásai szerint új lehetőségeket nyit a kulturális médiapiacon. A Fidelio Súgó a színház, az opera, a klasszikus zene, a jazz és a világzene, valamint a képzőművészet világának részletes bemutatásával az igényes szórakozásra vágyók és a kultúrafogyasztók kalauzaként kívánja szolgálni olvasóit. Az Est Média prémium márkájaként pozicionált lap első, októberi száma szeptember 21-én jelenik meg.
Az új lapot kiadó cég, a Fidelio Súgó Kft. 65%-ban a Pesti Est Kft., 35%-ban pedig a Fidelio Média Kft. tulajdona. Az Est Média és a Fidelio Média hosszú távú, stratégiai együttműködésének célja, hogy a kulturális-művészeti élet szereplői, valamint a kultúra fogyasztóit elérni kívánó hirdetők számára minden korábbinál hatékonyabb és erőteljesebb megjelenési lehetőséget kínáljon.
A lap vezetését Zsoldos Dávid, a Fidelio Média eddigi irányítója látja majd el, aki több éves zenei újságírói és kulturális menedzsment tapasztalattal rendelkezik.

A Pesti Est Kft. - melynek 2007 márciusa óta fő tulajdonosa a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett econet.hu Nyrt. - immár több mint tizenöt éve a vezető ingyenes programmagazin kiadója, illetve az O-zone Kft-n és a Boomerang Média Kft-n keresztül a beltéri reklám területén is hangsúlyos piaci szereplő.
A magyar magánszemélyek tulajdonában álló Fidelio Média Kft. az alapítása óta eltelt néhány évben a hazai kulturális médiapiac egyik meghatározó szereplőjévé vált a Fidelio Magazin, illetve a fidelio.hu, az eFestival-díjas internetes zenei portál kiadójaként, a Capriccio, a radiocafé 98.6 klasszikus zenei kávézójának producereként, valamint az első ízben 2006 őszén megjelent Müpa Magazin gondozójaként.