Felértékelődtek az internetes piacon a fesztiválok

Egyéb


fesztival.jpg
A kép illusztráció.

(MTI) ? Az informatikai, internetes társaságok között egyre nagyobb harc a fesztiválokon való szolgáltatások elnyeréséért ? mondta Strelisky Ádám, a cég ügyvezető igazgatója. A nagyobb vállalati megrendelések ugyanis visszaestek, illetve egyre ritkábbak, és ezért minden megrendelésért küzdenek a szolgáltatók.

 
Az internetes piacon érdekelt, több mint 40 főt foglalkoztató ACE több nagy magyar kulturális és gasztronómiai fesztivál mellett a budapesti Szigeten 4 éve szolgáltat, ahol korábban az egyik legnagyobb távközlési cég teremtette meg a webes hátteret. Az ügyvezető a Szigeten nyújtott szolgáltatásaik pontos ellenértékét nem közölte, mondván, jövőre a konkurencia könnyen aláígérhetne áraiknak.
 
Az ügyvezető elmondta: tavaly 495 millió forint volt a bevételük, aminek 5 százaléka szintén a fesztiválpiacról származott.