És csodálatos módon az így kapott hibrideket még az európai piacokon is újra el lehet adni. A Három férfi és egy mózeskosárból így lett Három férfi és egy bébi, az Őrült nők ketrecéből Madárfészek - hogy csak a vígjátékokat említsünk.
A nálunk is elképesztően nagy sikert aratott Taxi amerikanizálásában az alkotók a nemváltás trükkjét is bevetették - egyszerű, de hatásos újítás. Marseille helyett New Yorkban vagyunk, idáig még minden oké, aztán jön a sokk: a varázslatos ügyességű pizzafutárról, aki a forgalom virtuóz kicselezésének nyaktörő mutatványaival kápráztat el bennünket a főcím képsorában, kiderül, hogy lány, nem is akármilyen: Queen Latifah alakítja, a Chicago felejthetetlenül dúskeblű börtönmádámja.
Belle (a kecses név finoman ellenpontozza hősnőnk lehengerlő személyiségét) éppen akkor nyergel át bringáról taxira, amikor egy rettenetes rablóbanda bankfosztogató akciósorozatba kezd. Az eredeti film arrogáns, német rablói helyett ezek a törvényenkívüliek brazilok, nők és nem is akármilyenek. Hosszúlábú, hajzuhatagos, hasmutogatós bombázók: vezérüket Gisele Bündchen, a színésznőként itt debüláló szupermodell alakítja. Az adaptáció középpontjában pedig változatlanul ott áll a kétbalkezes kisrendőr, aki az amerikai verzióban is fiú maradt, és ugyanolyan kérlelhetetlenül űzi a banditákat, amilyen reménytelenül igyekszik imponálni szíve egyenruhás hölgyének.
A Taxi-sorozat, az amerikai remake-ek és a komikus autós üldözések rajongói semmiképp se hagyják ki!