Mun, a fiatal vak lány szaruhártya-átültetésnek köszönhetően visszanyeri a látását. Eleinte homályos körvonalakat lát csupán, aztán lassan megtanulja használni a szemét, de valami mégsem stimmel: Mun úgy érzi, sok olyat is lát, amit mások nem látnak. Mi viszont, szorgos mozilátogatók, látjuk, amit ő lát, sőt láttuk mindezt már korábban is. A lány ugyanis a halottakat látja, mint a kisfiú A hatodik érzékben. Sőt, haláleseteket is lát, mielőtt azok bekövetkeznének, mint a Végső állomás főszereplője. Később még a Kevin Bacon-féle Hetedik érzék és bizonyos tekintetben A kör is visszadereng, mikor Mun elhatározza, hogy végére jár a dolognak, és vállalja, hogy rendez egy félbehagyott ügyet, amely nyugtalanságot okozott a túlvilágon. Egy ember hisz csak neki, fiatal orvosa, aki az utókezelés során beleszeretett, és ketten elindulnak egy isten háta mögötti, thaiföldi kisvárosba, hogy felkutassák a szaruhártya donorjának múltját - a látomások titka ugyanis valahol ott rejtőzik. A lassan bontakozó, kerek cselekményt a mindvégig borzongató atmoszféra és a gyönyörűen fényképezett, az optika életlenségével hatásosan játszó képi világ teszi kivételesen feszültté.
A hongkongi születésű Pang-ikerpár Thaiföldön kezdte filmes pályáját, első filmjük, a Bangkok Dangerous című thriller Európában csak fesztiválokon volt látható. A szem azonban akkora sikert aratott világszerte, hogy Pangék már a folytatást is elkészítették - más szereplőkkel, ugyanazt az alapötletet variálva.