A beküldött reklámfilmeket - amelyeknek ötletes formában tartalmaznia kellett a fesztivál legfontosabb tulajdonságait: baráti ár, vízpart, jó programok, jó társaság - a BalaTONE Fesztivál zsűrije és a Raygun ügynökség szakemberei értékelték. Az előzetes várakozásoknál sokkal több pályamű érkezett, összesen 50 házi reklámfilm készült másfél hét alatt.
A zsűri Tóth András minimál stílusban elkészített ötletét tartotta a legszellemesebbnek. Őt idézve: "gyertek el hozZÁNKA...ZÁNKA...ZÁNKA..", ahol négy napon át földön, vízben és levegőben zajlanak majd az események.
A beküldött spotok közül nem mind felelt meg a pályázati kiírásnak, ám az összes reklámfilm megtekinthető a http://www.balatonefestival.hu/youtone oldalon.
Minden elfogadott videó beküldőjét VIP-bérlettel jutalmazza a fesztivál, így 25 pályázó ingyenesen léphet be a hajdani úttörővárosban megrendezendő zenei eseményre, ahol a koncerteken túl az extrémsportoké - no meg a vízparté - a főszerep.