(MTI/Reuters) - "Özönlenek a szavazatok, ami azt mutatja, hogy honlapunk a világ egyik legnépszerűbb weblapja lett" - mondta A világ hét új csodája elnevezésű kampány zürichi központjának szóvivője, Tia Viering.
Brazília elnöke, Luiz Inacio Lula da Silva átölelte a Rio de Janeiró-i Krisztus-szobrot, miután hetenként tartott rádiós beszédeinek egyikében elmagyarázta, hogyan kell szavazni a világhírű brazil szoborra. Kína egyes iskoláiban és egyetemein a diákok a Nagy Falért kampányolnak, míg Jordániában a királyi család a híres sivatagi város, Petra szépségét magasztalta. Peru kormánya ingyenes számítógépes terminálok felállításával ösztökélte a lakosokat, hogy szavazzanak a Machu Picchura, a híres inka romvárosra. Mexikóban kólás dobozokon látható hirdetés, miszerint minél többen adják le szavazatukat Chichén Itza maja romvárosra.
Noha a versengés hatalmas tömegeket mozgat meg, némelyek amiatt aggódnak, hogy a túlzott turizmus tönkreteheti a csodás építményeket. Ezzel szemben Tia Viering azt mondja, hogy a népszerűség nem lehet káros, és a legrosszabb, ami egy híres építménnyel vagy hellyel történhet az az, hogy feledésbe merül. A világ hét régi csodája közül csupán a gízai piramisok állnak - írja a Reuters -, s a svájci-kanadai vállalkozó, Bernard Weber ezért is állt elő az ötlettel, hogy az emberiség szavazza meg a világ hét új csodáját.
Noha a versengés hatalmas tömegeket mozgat meg, némelyek amiatt aggódnak, hogy a túlzott turizmus tönkreteheti a csodás építményeket. Ezzel szemben Tia Viering azt mondja, hogy a népszerűség nem lehet káros, és a legrosszabb, ami egy híres építménnyel vagy hellyel történhet az az, hogy feledésbe merül. A világ hét régi csodája közül csupán a gízai piramisok állnak - írja a Reuters -, s a svájci-kanadai vállalkozó, Bernard Weber ezért is állt elő az ötlettel, hogy az emberiség szavazza meg a világ hét új csodáját.
Korábban: