A Budapest Central European Fashion Week az elmúlt évek során a közép-európai régió egyik legfontosabb divateseményévé vált, a szakma képviselői, a buyerek, a tervezők, valamint a hazai és nemzetközi média találkozásának elsőszámú platformja a térségben.
A január 22. és 28. között megrendezendő programsorozaton több mint 20 márka mutatkozik be. A magyarok mellett régiós tervezők munkáival is találkozhat a közönség azzal a célkitűzéssel összhangban, hogy az esemény egyfajta hidat képezzen a térség országai között a szakmai színtéren. A régiós márkák jelenlétével emelt központi rendezvény lehetőséget teremt a kreatív ágazatok exporttevékenységének növelésére, a bemutatkozás egyúttal ugródeszkát is jelent a márkák számára a nemzetközi piacokra. A catwalk show-knak és kollektív bemutatóknak a Szépművészeti Múzeum épülete ad otthont.
Az előző szezonban találkozhatott a közönség a BCEFW történetében először a Fashion Hub koncepciójával. A nemzetközi divathetek szakmai gyakorlatát követve, az itt megrendezett tematikus, ingyenes programok kötetlen formában mutatják be a divat világát. A BCEFW teljes ideje alatt a Fashion Hub az Andrássy úti Hungarian Art and Business épületében várja a látogatókat. A szakmai előadások, fenntarthatóság és technológiai innovációkra fókuszáló workshopok, kerekasztal-beszélgetések kifejezett célja a fiatalok, a Z-generáció megszólítása, inspirálása a divat irányába.
Fotó: David Ajkai; art direction, production: The Sparkle Content Agency; styling: Dora Mojzes; talents: Aliz Menyhért & Zafirah Palma, Visage Management; makeup: Bernadett Titkos; hair: Ráhel Kis; looks: CUKOVY; helyszín: Hungarian Art & Business